Markedsføringsutvalget

Markedsføringsutvalget ble opprettet i 2010 og ledes av Markeds- og kommunikasjonsenheten. Markedsføringsutvalget består av representanter fra avdelingene, de administrative enheter og studenter. Utvalget diskuterer markedsstrategi og spesifikke markedstiltak .

Mandat for markedsføringsutvalget

  • Markeds- og kommunikasjonsenheten informerer og diskuterer markedsstrategi og spesifikke markedstiltak med representanter for studentene, avdelingene, og de ulike administrative enhetene som er representert i utvalget.
  • Det gis innspill til markedsføringsstrategien fra studentene, avdelingene, lokal studiestedsadministrasjon (Halden og Fredrikstad), studieenheten og HiØ VIDERE.
  • Utvalget har ikke beslutningsmyndighet, men er en rådgivende og forankrende gruppe for Markeds- og kommunikasjonsenheten.
  • Utvikle en felles praksis hos avdelingene og ved studiestedene.
  • Være høringsinstans i markedsføringsrelaterte saker.

Medlemmer

  • En representant for studentene
  • En representant fra Markeds- og kommunikasjonsenheten (leder for utvalget)
  • En representant fra studieenheten
  • Tre representanter fra lokal studiestedsadministrasjon, Halden (bindeledd mot LU, IT og ØSS)
  • To representanter fra lokal studiestedsadministrasjon, Fredrikstad (bindeledd mot IR, HV og Akademi for scenekunst)
  • En representat fra HiØ VIDERE
  • Læringsmiljøkonsulenten
  • Markedsføringsutvalget kan velge å trekke inn andre fagpersoner i konkrete saker.

Driftsansvar

  • Markeds- og kommunikasjonsenheten har ansvaret for innkalling, saksliste og referat for utvalget.
  • De som melder inn saker til utvalget, forventes å utarbeide et kort diskusjonsgrunnlag til møtet.

Økonomi

  • Medlemmene i utvalget har dette som del av sitt arbeid/adm. ressurs.
  • Den adm. enhet medlemmene er tilsatt i dekker reiseutgifter til møter og evt. fagdager.
  • Øvrige utgifter til felles fagdager dekkes av Markeds- og kommunikasjonsenheten.
Publisert 30. apr. 2018 13:20 - Sist endret 3. mai 2018 15:49