Gjesteforelesning - Digital markedsføring: rasjonelle budskap og emosjonell strategi

15. november får studentene som går Bachelor i Internasjonal kommunikasjon besøk av gjesteforeleser Ida Serneberg fra Noroff School of Technolgoy and digital media for å lære mer om digital markedsføring.

Foto: Colourbox.com

Forelesningene er delt i fire bolker og inkluderer en rekke øvelser:

  1. Grunnleggende konsepter innen digital markedsføring: digitale paradigmet, rekkevidde, "fame", objective, distribusjon, plassering, kreativitet
  2. Objective: strategi, hvordan tenke langsiktig og kortsiktig samtidig, bygge strategi etter hypotese, måling
  3. Distribusjon: pricing, plassering, media planning, data sets, big data, small data
  4. Kreativitet: formater, sharability, scalability, spreadbility, kanaler, empathy marketing, native advertising

Forelesningen er åpen for alle - velkommen!

Publisert 30. sep. 2019 12:47 - Sist endret 30. sep. 2019 12:49