Serviceerklæring

For studentar

HIØ-biblioteket forpliktar seg til å:

  • ha bibliotektenester som bidrar til å styrke læringsmiljøet og utdanningskvaliteten
  • sørge for at studentane får god tilgang til nødvendig faglitteratur
  • tilby rettleiing og undervisning i bruk av biblioteket
  • ha pensumlitteraturen tilgjengeleg, trykt eller elektronisk

HIØ-biblioteket forventar at studentane:

  • i størst mogleg grad kjøper sine eigne pensumbøker
  • overheld reglane i biblioteket
  • lærer seg å bruke biblioteksystemet og orientere seg i biblioteket – fortrinnsvis ved å møte opp til bibliotekundervisning eller på eigen hand
  • har med seg studiekortet når du skal låne i bibliotekets samlingar 

For ansatte

HIØ-biblioteket forpliktar seg til å:

  • vere ei aktiv støttespelar for dei tilsette i deres undervisnings- og forskningsarbeid
  • sørge for at dei tilsette får brei tilgang til nødvendig faglitteratur i samband med undervisning og FoU-aktivitet
  • yte service i samband med dokumentasjon av FoU-aktivitet
  • tilby opplæring i bruk av databasar og FoU-relaterte støttefunksjonar

HIØ-biblioteket forventer at ansatte:

  • overheld reglane i biblioteket
  • kjøper pensumbøker/lærereksemplarer på avdelingas budsjett
  • lærer seg å bruke biblioteksystemet og orientere seg i biblioteket
  • har med seg tilsettkortet når dei skal låne

For eksterne

HIØ-biblioteket forpliktar seg til å:

  • tilby bruk av lokala og samlingane til biblioteket
  • hjelpe til med å finne fram i biblioteket og å søke i biblioteksystemet

HIØ-biblioteket forventar at eksterne brukare

  • har med lånekortet når dei skal låne
  • overheld reglane i biblioteket

 

Emneord: Serviceerklæring, Service, bibliotek
Publisert 12. apr. 2018 15:19 - Sist endret 4. nov. 2022 14:49