Program
12.00 - 12.15 Lunsjen står klar
12.15 - 12.20 Velkommen v/ Annette Veberg Dahl, prorektor utdanning
12.20 - 12.50 Erfaringer med å utvikle nye vurderingsformer v/ Seksjon for eksamen
13.00 - 15.45 Erfaringsdeling - kollegaer fra alle fakulteter beskriver endringer de har gjort og hvordan de har fungert.
Påmelding
Meld deg på allerede nå ved å trykke på lenke til påmeldingsskjemaet
Påmeldingsfrist 9.oktober
Innlegg:
Fredrik Andersen (VPL) |
Vurderingsformer for å etablere gode studievaner. |
Ann Sofi Larsen og Bente Ulla (BLU) |
Prosesslesing som vurderingsform.
|
Anette Christensen Lie-Jensen (BIO) |
Overgangen fra skriftlig eksamen til muntlig og praktisk-muntlig. |
Ida Katrine Børstad Thoresen (ITK)
|
Å gå fra elev til student. Rettferdig vurdering. 1. års studenter og arbeidsmoral. |
Natali Schimpke (FSS) |
Vurdering i språk |
Kjersti Lien Holte (GLU)
|
Konferanse som eksamensform |
Maben Rabi (IKT) |
Multiple choice questions with many choices. Design tasks under limited time.
|
Ann-Charlott Beatrice Amundsen Karlsen (ITK) |
Fra skriftlig eksamen til mappe-eksamen. Evaluering basert på jevnlig praksis kontra 4 timers pugge-eksamen. Mer arbeidsrelatert evaluering. |
Anne Glømmen og Beate Sæthern (AVF) |
Simulering Må jo være den optimale eksamensformen i et kommunikasjons emne. |
Irina Engeness og Magnus Nohr (MOOC) |
Bruk av refleksjonsvideo som vurderingsform. |
Eva Dyrnes (PPU) |
Gruppeeksamen med vurdering av vurdering. |