-
Nohr, Magnus
(2023).
Når bokstavane stokkar seg.
[Radio].
https://radio.nrk.no/serie/ekko/sesong/202309/MDFP02015623?f.
-
Nohr, Magnus
(2023).
Taperne kan bli vinnerne av KI-revolusjonen.
[Avis].
https://www.aftenposten.no/kultur/i/wAzroA/taperne-kan-bli-v.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2023).
Kunstig intelligens i undervisning.
-
Nohr, Magnus
(2023).
Paneldebatt om kunstig intelligens.
-
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2023).
Studentaktiv undervisning med digitale hjelpemidler.
-
Nohr, Magnus
(2023).
Kunstig intelligens i lærings- og vurderingsarbeidet.
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2023).
Universell utfordring eller universell utforming?
-
Nohr, Magnus
(2023).
ChatGPT -muligheter og utfordringer.
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2023).
Videobasert undervisning/taksonomi
.
-
Nohr, Magnus & Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik
(2023).
A TAXONOMY OF VIDEO GENRES AS A SCAFFOLDING STRATEGY FOR VIDEO MAKING IN EDUCATION.
-
Nohr, Magnus & Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik
(2023).
A Taxonomy Of Video Genres - A framework for assisting teachers in making of learning videos?
-
Engeness, Irina & Nohr, Magnus
(2023).
Assessment as Learning: Norwegian Teachers’ Engagement with Reflection Videos in MOOCs to Enhance Learning and Digital Identity Among Pre- and In-Service Teachers in Norway.
-
Nohr, Magnus
(2023).
Hva fungerer om du strever med lesing? Ekko NRK P2.
[Radio].
https://radio.nrk.no/serie/ekko/MDFP02000823?fbclid=IwAR1T-2.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Lærerens vurderingskompetanse i møte med multimodale tekster-Intervju Professor Øystein Gilje UiO.
[Internett].
https://youtu.be/ZwDxHd0mL_M.
-
-
Nohr, Magnus
(2022).
Intervju with Gilly Salmon about online education.
[Internett].
https://youtu.be/izwy-0o-B8k.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Dyslektiker Magnus Nohr: – I utgangspunktet var jeg en skoletaper.
[Avis].
https://www.ha-halden.no/dyslektiker-magnus-nohr-i-utgangspu.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Kruttsterk samling på Høgskolen i Østfold.
[Fagblad].
https://hiof-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/magnusn_hiof_n.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Dyslektiker fra Halden ble «Årets Nettpedagog».
[Avis].
https://www.ha-halden.no/dyslektiker-fra-halden-ble-arets-ne.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Magnus er kåret til Årets nettpedagog 2022.
[Avis].
https://www.hiof.no/lusp/pil/om/aktuelt/aktuelle-saker/2022/.
-
Nohr, Magnus
(2022).
Årets nettpedagog 2022 er Magnus Nohr.
[Internett].
https://fleksibelutdanning.no/arets-nettpedagog-2022-er-magn.
-
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2022).
Universell utforming
i praksis
.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus & Brynildsen, Stine
(2022).
Kruttsterk samling på Høgskolen i Østfold.
[Fagblad].
Skolemagasinet 3/ 2022.
Vis sammendrag
Intervju med Magnus Nohr og Stine Brynildsen om vårt arbeid ved fagmiljø for IKT og læring.
-
Nohr, Magnus & Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik
(2022).
A Taxonomy of Video Genres for Use in Education.
-
Nohr, Magnus
(2021).
Strategier for bedre læring - Intervju med Torstein Låg (UiT).
[Internett].
https://youtu.be/rAaX-OOxY_A.
-
-
-
Nohr, Magnus
(2021).
The HIOF MOOC Model for creating online Courses'.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2021).
Orakeltimen: Still spørsmål til Magnus Nohr om IKT og læring.
-
-
-
-
-
Nohr, Magnus
(2021).
Office 365 med vekt på OneNote og Teams .
-
Nohr, Magnus
(2021).
Teaching ICT.
[Internett].
https://explaineverything.com/cases/ostfold-university-colle.
-
Nohr, Magnus & Singh, Ammar Bahadur
(2021).
VIDEOS IN THE ICTMOOC AS RESOURCES FOR LEARNING AND DEVELOPMENT OF TEACHER TRANSFORMATIVE DIGITAL AGENCY.
-
Engeness, Irina & Nohr, Magnus
(2021).
Norwegian Teachers’ Learning in the ICTPEDMOOC: Insights into epistemic practices and teacher digital agency.
-
Haugsbakken, Halvdan; Engeness, Irina; Nohr, Magnus & Koch, Susanne Anette Kjekshus
(2021).
Kan nettkurs erstatte undervisning i sanntid? Hvilke vurderinger er i så fall viktige å ta?/Er MOOC død, lenge leve MOOC! Hvilken vei går nettundervisningen etter covid-19?
-
-
Nohr, Magnus
(2020).
Læring i IKTPED MOOC: Implikasjoner for epistemiske praksiser og utvikling av læreres digitale handlingsrom.
-
-
-
-