-
Tangen, Steffen
(2024).
Inspirasjonsforelesning - Aktiv læring.
-
Olsen, Alexander & Tangen, Steffen
(2023).
Use of GoPros to explore how young children assess and manage risk in a natural environment.
-
Nordahl Husebye, Birgitte & Tangen, Steffen
(2022).
Fra lek til alvor i kroppsøving.
-
Tangen, Steffen
(2022).
Barnehagens fysiske lekemiljøer og risikolek - barns utvikling.
-
Tangen, Steffen
(2022).
Bevegelse og helse, hvordan motivere barn og kolleger til aktivitet?
-
Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Tangen, Steffen; Olsen, Alexander; Hoveid, Sigrid & Eide, Cathrine Aasgaard
(2022).
De yngste barna i naturen.
-
Olsen, Alexander; Sandseter, Ellen Beate Hansen & Tangen, Steffen
(2022).
A GoPro-look on how children aged 17-25 months assess and manage risk during free exploration in a varied natural environment.
-
Olsen, Alexander; Tangen, Steffen & Sandseter, Ellen Beate Hansen
(2022).
Children’s own perception of risks. How children (1-2 years) cope with risks in a varied natural environment – and possible implications for the pedagogues.
-
Nordahl Husebye, Birgitte & Tangen, Steffen
(2022).
Overgang i kroppsøving - fra lek til alvor.
-
Tangen, Steffen; Olsen, Alexander & Sandseter, Ellen Beate Hansen
(2021).
De yngste barnas vurdering og håndtering av risiko i fri utforsking av natur.
-
Nordahl Husebye, Birgitte; Tangen, Steffen & Moen, Kjersti Mordal
(2021).
Utviklingsprosesser i kroppsøvingsfaget – implementering og gjennomføring av interessebasert kroppsøving.
-
Hoveid, Sigrid ; Eide, Cathrine Aasgaard; Tangen, Steffen; Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Olsen, Alexander
(2020).
Å la barns nysgjerrighet lede vei i utforsking av naturen. .
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Tangen, Steffen
(2020).
Ute hele dagen – noen utfordringer og mange fordeler.
barnehage.no.
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Tangen, Steffen & Hoveid, Sigrid
(2020).
Å la barns nysgjerrighet vise vei i naturen.
Forskerfrø.
ISSN 2703-8106.
1,
p. 32–35.
-
Tangen, Steffen & Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2019).
Friluftsliv og mangfold i naturen.
-
Tangen, Steffen
(2018).
Plandag for fysisk aktivitet i skolen.
-
Tangen, Steffen
(2018).
Voksenroller ved kroppslig lek i barnehagen.
-
Tangen, Steffen
(2018).
Fysisk aktivitet og realfag.
-
Tangen, Steffen
(2018).
Innlegg på foreldremøte om risikolek i barnehagen.
-
Tangen, Steffen
(2017).
Matlaging i skogen for Edwin Ruuds barnehage.
-
Tangen, Steffen
(2017).
Fysisk aktivitet i barnehagen.
-
Tangen, Steffen
(2017).
Presentasjon av data fra interessebasert kroppsøving.
-
Tangen, Steffen
(2017).
Matlaging i skogen.
-
Tangen, Steffen
(2017).
Risikolekens betydning for barn.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2016).
Interessebasert kroppsøving ved fagdag for kroppsøving.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2016).
Interessebasert kroppsøving ved kommunesamling.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2016).
Interessebasert kroppsøving.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2016).
Interessebasert kroppsøving.
-
Tangen, Steffen
(2016).
Risikolek i barnehagen.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2016).
Interessebasert kroppsøving: Hvordan fremme bevegelsesglede og positiv selvforståelse - en oppsummering.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2016).
Erfaringer og eksempler fra forskningsprosjektet Interessebasert kroppsøving.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2016).
Bevegelsesglede i barnehage og skole; hvordan få det til?
-
Tangen, Steffen
(2015).
300 elever byttet ut teori med fysisk aktivitet.
[Radio].
NRK Østfold.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Yrkesfagmodellen: Kompetanseheving av yrkesfaglærere ved studieretning bygg og anleggsteknikk i forhold til fysisk aktiv læring.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Orientering om Østfoldmodellen for fysisk aktivitet og kroppsøving.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Farlig lek gir robuste barn.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Farlig lek gir robuste barn.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2015).
Østfoldmodellen for fysisk aktivitet og kroppsøving.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Farlig lek gir robuste barn.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Kosthold for innebandyspillere.
-
Tangen, Steffen
(2015).
Mat på bål.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Forskningsprosjektet Interessebasert kroppsøving.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Yrkesfagmodellen: Økt fysisk aktivitet gjennom fokus på fysisk aktiv læring i programfag for ulike yrkesfaglige studieretninger.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
«Interessebasert kroppsøving- en kroppsøvingsmodell som lar elevene velge mellom bevegelsesglede og idrettsglede».
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Yrkesfagmodellen: Kompetanseheving av lærere som deltar i prosjektet, med fokus på fysisk aktiv læring i programfag for studieretning helse og oppvekst.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2015).
Interessebasert kroppsøving; friluftsliv og undervisningsplanlegging.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Interessebasert kroppsøving: Friluftsliv, læreplanforståelse og vurdering for læring.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2015).
Yrkesfagmodellen: Økt fysisk aktivitet gjennom fysisk aktiv læring for programfag for studieretning bygg og anleggsteknikk, service og samferdsel og teknikk og industriell produksjon.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Yrkesfagmodellen: Økt fysisk aktivitet gjennom fysisk aktiv læring i programfag for studieretning helse og oppvekst.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2015).
Best practice example: Physical excercise and sports subject.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Farlig lek gir robuste barn.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Arbeidsseminar 3.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Arbeidsseminar 2.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Læring i bevegelse.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Fysisk aktivitet, egenverdi og verktøy for læring.
-
Husebye, Birgitte Nordahl; Tangen, Steffen & Brenne, Elsie
(2014).
Bevegelsesglede og idrett.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2014).
Arbeidsseminar 1.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Erfaringsseminar for Østfoldmodellen for fysisk aktivitet og kroppsøving.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Bevægelsesglæde og idrætsglæde - to variationer af fysisk undervisning.
Liv i skolen.
ISSN 1398-2613.
1,
p. 54–60.
-
Husebye, Birgitte Nordahl & Tangen, Steffen
(2014).
Bevegelsesglede, idrettsglede og mer fysisk aktivitet for elever på byggfag.
Kroppsøving.
ISSN 0333-0141.
3,
p. 8–11.
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2013).
Opplæring av byggfagslærere.
-
-
-
Tangen, Steffen & Husebye, Birgitte Nordahl
(2013).
Bevegelsesglede 2.
Østfold fylkeskommune.