-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022).
Kan "The Sustainability Consciousness Questionnaire" brukes i en norsk lærerutdanningskontekst, og er den nyttig for Storyline?
.
-
Lockhart-Pedersen, Virginia Jean; Karlsen, Kristine Høeg; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Næsje, Ragnhild Louise; Pilskog, Hanne Eik & Halstvedt, Camilla Blikstad
[Vis alle 7 forfattere av denne artikkelen]
(2022).
Professional Development _ Storyline in Teacher education .
-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Jacobsen, Adrian Kristinsønn; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022).
Can the Sustainability Consciousness Questionnaire be
used in a Norwegian teacher education context, and is it useful for The Storyline Approach?
.
-
Næsje, Ragnhild Louise; Halstvedt, Camilla Blikstad; Berggren, Stein Arnold; Lockhart-Pedersen, Virginia Jean & Karlsen, Kristine Høeg
(2022).
Storyline in Early Primary Education focusing on the interdisciplinary topic health and lifeskills- through the Storyline The Alphabet Island.
-
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg; Halstvedt, Camilla Blikstad; Pilskog, Hanne Eik & Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2022).
An exploration of the mimetic aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education.
-
Karlsen, Kristine Høeg; Pilskog, Hanne Eik; Næsje, Ragnhild Louise; Lockhart-Pedersen, Virginia Jean; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Bjørnstad, Gunhild Brænne
[Vis alle 10 forfattere av denne artikkelen]
(2019).
Storyline - som et eksempel på tverrfaglig og studentaktiv læringsform.
-
Pilskog, Hanne Eik; Karlsen, Kristine Høeg; Rasmussen, Adrian Kristinsønn; Halstvedt, Camilla Blikstad & Motzfeldt, Gitte Cecilie
(2019).
Et bærekraftig elvedelta: Storyline som metode i lærerutdanningen?
-
-
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg; Pilskog, Hanne Eik; Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2019).
Storyline i MAGLU 5-10, tverrfaglig undervisning og forskning:"An exploration of the ‘mimetic’ aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education".
-
Karlsen, Kristine Høeg; Lockhart-Pedersen, Virginia; Motzfeldt, Gitte Cecilie & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2019).
Hvordan lykkes med Storyline som en tverrfaglig og kreativ undervisningsmetode.
-
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2018).
Hvordan er lærerstudenters forståelse av utforskende arbeid etter å ha gjennomført et utforskende undervisningsopplegg i rollen som elever?
-
Rasmussen, Adrian Kristinsønn & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016).
Antall, rom og form.
-
Nordbakke, Monica & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016).
Grunnskolelærerstudenters erfaringer tilknyttet matematikk-og naturfaglæring etter praksis ved et vitensenter.
-
Nordbakke, Monica & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016).
Fra lærerhøgskolen til ungdomsskolen.
[Avis].
Rakkestad avis.
Vis sammendrag
Intervjuet ble foretatt i anledning hospiteringsordningen ved Avdeling for lærerutdanning
-
Nordbakke, Monica; Gummesen, Kjersti; Halstvedt, Camilla Blikstad; Mellegård, Ingebjørg Merete; Bjerke, Christian Bjørn & Elisenberg, Marion
[Vis alle 7 forfattere av denne artikkelen]
(2014).
En regnende organisasjon - eksempel på tverrfaglig samarbeid ved en høgskole.
-
Nordbakke, Monica; Bjerke, Christian Bjørn & Blikstad, Camilla
(2013).
Innlegg om de grunnleggende ferdighetene.
-
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2013).
Alternative læringsarenaer - lærerstudenter i praksis på et vitensenter.
I Kolstad, Olav Erik (Red.),
50 år med lærerutdanning i Halden: Perioden 2003-2013: Ti år i endring.
Høgskolen i Østfold.
ISSN 978-82-7825-417-2.
s. 63–67.
-
Braaten, Espen; Eriksen, Odd; Blikstad, Camilla; Andersen, John; Brun Pedersen, Trine & svensson, Lars
(2012).
Barrierer og potentialer for grænseoverskridende undervisning i faget science.
I Marie, Slot (Red.),
Grænseoverskridende Nordisk Undervisning (GNU) Barriere og potentialer for grænseoverskridende nordisk undervisning Kortlægningsrapport juni 2012.
GNU Grænseoverskridende Nordisk Undervisning.
s. 52–73.
-
Nordbakke, Monica; Bjerke, Christian Bjørn & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2011).
Om de grunnleggende ferdighetene i Grunnskolelærerutdanningene ved Høgskolen i Østfold.
-
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2010).
FoU-prosjekt om vitensenterpedagogikk for ungdom 14-18 år.
Vis sammendrag
Hva går prosjektet ut på? Problemstilling. Rapportering fra vitensenterbesøk. Seminar for politikere, representanter fra næringslivet, styret i Sc.C., lærere fra Sc.C. og deltakere fra Interregg-prosjektet "Fremtidssteget" med ansatte fra Trollhâttan Innovatum.
-
Blikstad, Camilla; Rohrlack, Thomas; Skulberg, Olav & Edvardsen, Bente
(2004).
Seasonal distribution of Planktothrix spp (Cyanobacteria) and cyanotoxins in Lake Steinsfjorden, Norway.
-
Nordbakke, Monica & Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016).
Rapport etter hospitering ved Rakkestad Ungdomsskole.
Høgskolen i Østfold.
Vis sammendrag
Rapporten er skrevet i sammenheng med hospiteringsordningen ved Rakkestad Ungdomsskole
-
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2008).
Dynamics of freshwater cyanobacteria and their bioactive oligopeptides - role of abiotic environmental factors and population structure.
Faculty of Mathematics and Natural Sciences.
-
Halstvedt, Camilla Blikstad; Oredalen, Tone Jøran; Brettum, Pål; Løvik, Jarl Eivind & Mortensen, Tom
(2006).
Overvåkning av Gjersjøen og Kolbotnvannet med tilløpsbekker 1972-2005. Med vekt på resultater fra 2005 - datarapport.
Norsk institutt for vannforskning.
ISSN 82-577-4956-7.