Tidsbruk
10 minutt
Forslag til gjennomføring
- Klassen blir delt i to grupper. Kvar gruppe får eit sett klistrelappar med laust samansette verb (for tysk) og verb med preposisjonar (for fransk og spansk).
- Kvar elev klistrar ein lapp på brystet.
- Elevane får nokre minutt til å studere lappane til dei andre. Målet er å hugse flest mogleg verb og kunne knyte dei til person.
- Deretter dannar kvar av gruppene ein sirkel og fjernar lappane frå brystet. Éin elev står i midten av sirkelen, peiker på ein annan elev og vel éin av følgjande instruksar:
- «Sikk»: Vedkommande skal seie verbet til eleven som står til høgre for seg.
- «Sakk»: Vedkommande skal seie verbet til eleven som står til venstre for seg.
- «Sikksakk»: Alle byter plass, også eleven som står i midten.
- Slik held elevane fram til læraren meiner at mange nok har fått prøve seg.
- Aktiviteten kan avsluttast med at elevane skriv ei setning for kvart verb. Setningane kan korrigerast i plenum.