Programmet tar ikke opp nye studenter

Oppbygging og gjennomføring (2023–2024)

Studiets oppbygging og innhold

Studiet har to obligatoriske emne, kvart på 15 studiepoeng. Dei to emna har desse hovudområda:

Grammatikk, skriveopplæring og elevtekster:

  • Skriveopplæring og arbeid med elevtekster med vekt på 5.-10. trinn

  • Språket som system

  • Språknormering, bokmål og nynorsk

Barnelitteratur, leseopplæring og munnlegheit:

  • Litteraturteori, tekstteori og sjangerlære

  • Lesing og leseopplæring

  • Munnleg opplæring

Meir detaljert beskriving av innhaldet i emna går fram av emnebeskrivingane.

Undervisnings-, lærings- og vurderingsformer

Undervisnings- og læringsformer

Studiet er samlingsbasert med tre samlingar kvart semester. Det blir lagt vekt på at studentane skal møte varierte arbeidsformer som f.eks. forelesingar, didaktisk refleksjon, faglege diskusjonar, gruppearbeid, individuelt arbeid og arbeid med obligatoriske arbeidskrav. Innhaldet i emnet bygger på anerkjent forskingsbasert kunnskap.

Det blir også lagt vekt på at studentane skal ha ei utforskande tilnærming til faget og undervisninga i faget. Studentanes arbeid på eigen skole vil opne for verdifull fagleg og didaktisk refleksjon knytt til både kunnskapsmål, ferdigheitsmål og generell kompetanse i norskfaget. Digitale verktøy og arbeidsformer inngår også som ein sentral del av norskstudiet, både for læring, rettleiing, samarbeid og dokumentasjon.

Vurderingsformer
Det er knytt obligatoriske oppgåver til kvart emne. Desse må vere godkjende før studenten kan framstille seg til eksamen i emnet.

Studiet legg opp til eit nært samarbeid mellom lærar og student der studentane gruppevis eller enkeltvis får tilbakemelding og rettleiing på eigne arbeid. For meir informasjon, sjå emnebeskrivingane.

Studiet har skriftleg eksamensform. Studentane blir prøvd i begge målformer. Det er ikkje høve til fritak frå prøving i ei av målformene. Eksamensform for dei enkelte emna kjem fram av emnebeskrivingane.
Karakterregel A-F blir brukt.

Plagiatkontroll/fusk
Alle skriftlege arbeidskrav og eksamensoppgåver kan bli plagiatkontrollerte. Plagiering og avskrift av faglitteratur og andre kjelder utan korrekt bruk av referansar, vil bli vurdert som forsøk på fusk. Sjå elles gjeldande Forskrift om eksamen, studierett og grader ved Høgskolen i Østfold.

Internasjonalisering

Gjennom studiet er det eit mål at studentane ser fag og fagdidaktikk med eit internasjonalt blikk, og i norskfaget er det særleg det nordiske perspektivet som er vektlagt. Mellom anna vil delar av pensumet vere på svensk og dansk. Dei ansvarlege fagpersonane i studiet har også erfaring og kontaktnett frå nordiske og internasjonale forskings- og utdanningsinstitusjonar.

Evaluering av studiet

For å kunne tilby ei aktuell og relevant utdanning med god kvalitet, er vi avhengig av tilbakemelding frå studentane. Evaluering blir gjennomført i samsvar med høgskulens kvalitetssystem. 

  • HiØ gjennomfører nettbaserte studentevalueringer

  • Prodekan utdanning og HiØ VIDERE følgjer opp evalueringsresultat saman med fagmiljøet slik at det blir lagt til rette for forbetring og utvikling av undervisnings- og læringskvalitet


I tillegg vil Utdanningsdirektoratet gjennomføre nasjonale deltakarundersøkingar.

Litteratur

Litteraturlister står i dei ulike emnebeskrivingane.

Sist hentet fra Felles Studentsystem (FS) 4. mai 2024 03:29:38