Hopp till hovednavigasjon
Hopp til hovedinnhold
Hopp til temanavigasjon
Hopp til kontaktinformasjon
Høgskolen i Østfold
Institutt for pedagogikk, IKT og læring
En del av
Fakultet for lærerutdanninger og språk
../for-ansatte
English website
Søk i Institutt for pedagogikk, IKT og læring
Søk
Meny
Søk
Hovednavigasjon
Forsiden
Forskning
Studier
Om instituttet
Personer
Søk i Institutt for pedagogikk, IKT og læring
Søk
Undernavigasjon
Forskning
Forskingsprosjekt
AI4AfL
A Virtual Reality Intervention for Children with Autism
BlendVET - Blended learning in vocational education and training
Eco-feedback brukergrensesnitt til bærekraftige vannforsyning
KidsLikeUs
Konsekvenspedagogikk i arkivet
Mestring og mening på Frederik II videregående skole
UTDyP - Ute(nfor)skole - ta i bruk nærmiljøets alternative læringsarenaer for å fremme Tverrfaglighet, Dybdelæring og Psykososialt arbeid i praksis
Forskingsprosjekt
Underområder
AI4AfL
A Virtual Reality Intervention for Children with Autism
BlendVET - Blended learning in vocational education and training
Eco-feedback brukergrensesnitt til bærekraftige vannforsyning
KidsLikeUs
Konsekvenspedagogikk i arkivet
Mestring og mening på Frederik II videregående skole
UTDyP - Ute(nfor)skole - ta i bruk nærmiljøets alternative læringsarenaer for å fremme Tverrfaglighet, Dybdelæring og Psykososialt arbeid i praksis
A
A Virtual Reality Intervention for Children with Autism
AI4AfL- Kunstig intelligens for vurdering for læring for å styrke læring og undervisning i det 21. århundre
Autisme i media
B
Barns ulike motstandsuttrykk i barnehagen
BlendVET - Blended learning in vocational education and training
D
Dysleksi i høyere utdanning
F
Formativ tilbakemelding som nøkkel til dybdelæring
H
Hva fremmer yrkesdeltakelse for yrkesfagelever med spesialundervisning
K
KidsLikeUs
Konsekvenspedagogikk
M
Mandat under moddellering -barnehagelæreren som profesjonsutøver
Mestring og mening på Frederik II videregående skole.
N
Når stemmer ikke stemmer - om å utvide forskningens språk
P
pARTiciPED
S
Samspill mellom de yngste barna og dyr/natur i gårds- og naturbarnehager
Storyline - en tverrfaglig og studentaktiv metode i lærerutdanningen
V
Veiledning i utdanning og profesjon - prosjekter
Veiledning som nye begynnelser
Verktøy for forebygging og pedagogisk begrunnelse gjennom veiledning
Vår fiktive barnehage
1
2
Neste side
RSS-strøm fra denne siden
AI4AfL
A Virtual Reality Intervention for Children with Autism
BlendVET - Blended learning in vocational education and training
Eco-feedback brukergrensesnitt til bærekraftige vannforsyning
KidsLikeUs
Konsekvenspedagogikk i arkivet
Mestring og mening på Frederik II videregående skole
UTDyP - Ute(nfor)skole - ta i bruk nærmiljøets alternative læringsarenaer for å fremme Tverrfaglighet, Dybdelæring og Psykososialt arbeid i praksis