Emilie Rossver Fallang

Seksjon for studentoppfølging
Bilde av Emilie Rossver Fallang
English version of this page Stilling
Seniorkonsulent
Kontakt
+4769608742
Studiested
Halden
Kontornr.
C2-026

Arbeidsområder 

Praksiskoordinator, barnehagelærerutdanningen

Studieveileder, barnehagelærerutdanningen

Prosjektarbeid, seksjon for studentoppfølging:

  • Pedagogisk modulutvikling og praktisk-teoretisk opplæring av studentmentorer i "God Start" 2024-2025
  • Programleder, Åpent hus: "Panelsamtale Fra elev til student" 2024
  • Programleder, Studiestart: "Plutselig student - hva nå?" 2023

 

Bakgrunn

Utdanning

  • Organisasjon og ledelse, årsstudium, Høgskolen i Innlandet, 2022-2024
  • Praktisk-pedagogisk utdanning, Universitet i Bergen, 2018-2019
  • Master i Nevrovitenskap, Kavli Institute for Systems Neuroscience, NTNU Trondheim, 2015-2017
  • Bachelor i Psykologi, Middlesex University London, 2012-2015

Enkeltemner

  • Prosjektstyring (2019)
  • Menneskets anatomi og fysiologi (2018)
  • Medisin for ikke-medisinere (2018)
  • Human Psychophysiology: High-Density EEG analysis (2018)
  • Immunology (2015)

Arbeidserfaring

  • Studieveileder for institutt for ingeniørfag, HiØ 2023
  • Høgskolelektor i pedagogikk/spesialpedagogikk ved grunnskolelærerutdanningen, HiØ 2021-2022
  • Kursleder Forskerfabrikkens Sommerlab, Hvaler 2021
  • Lærer i grunnskolen, Trondheim og Bergen 2017-2019, Fredrikstad 2021 
  • Regional Koordinator for feltverving, Stiftelsen Norsk Luftambulanse 2020-2021
  • Vitenskapelig assistent ved Institutt for psykologi, NTNU Trondheim 2018
  • Læringsassistent, Eksperter i Team, NTNU Trondheim 2017
  • Danseinstruktør, Halden 2012, Fredrikstad 2019
  • Barnehagemedarbeider, Fredrikstad 2011-2012

Faglige interesser

  • Læring og hukommelse
  • Eksekutive funksjoner
  • Bevissthet
  • Oppmerksomhet
  • Hjerneutvikling og nevroutviklingsforstyrrelser
  • Koblingene mellom fysiologi og kognisjon
Emneord: Studieveiledning, innpassing, permisjon
Publisert 9. aug. 2021 10:39 - Sist endret 13. mars 2024 17:57